har jag någonsin berättat att jag inte fungerar utan frukost förresten?

..det gör jag nämligen inte. jag förstår mig inte på dem som kan skita i frukosten "för att de ändå inte är hungriga" eller för att de "mår dåligt om de äter något på morgonen".

mitt favoritmål är just frukost. skulle jag få välja mellan att äta frukost, lunch eller middag så skulle jag välja frukost alla dagar i veckan.

varför pratar jag om detta? joo för idag åt jag ingen frukost, och nu håller jag på att döööööö. klev upp kl 10 och tänkte att det skulle vara waste att äta min älskade frukost eftersom jag ändå skulle äta lunch inom en snar framtid.

.....jag har det inte lätt just nu.

sitter och tittar på klockan när minuterna tickar förbi, för att klockan ska bli 1 så killarna kommer hem så jag får äta någongång!!!!!

jag kan inte plugga, det är omöjligt på en tom mage
jag kan knappt skriva, mina fingrar snubblar över tangenterna
jag fungerar inte helt enkelt.

nu ska jag fördriva tiden till kl 1, då ska jag ställa mig och steka lite pyttelipytt i panna! det här går ju bara inte.
jag har förresten tenta på fredag, därav ångesten över att jag inte kan plugga.


Kommentarer
ullis

uppdatera....

2011-05-08 @ 01:22:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0