OBS!!! ETT TRÄNINGSINLÄGG

hej.

idag har jag varit i skolan från 08.15-14.30. debriefingsamtal + coachande samtal för hela slanten!!!!!!!!! så nu vet jag vad jag ska säga när ni klagar och tycker att livet är hopplöst. då ska jag nämligen säga: "vad är det som är hopplöst?" och "du tycker alltså att livet är jobbigt just nu?" vet inte hur man ska bli klokare av det MEN det ska man tydligen bli. såååå, komsi komsi och prata med mig, elina hjärnskrynklaren edlund.

annars? nä ingenting. såg mig själv i spegeln och konstaterade 1. jag har blivit smalare (obs. det kan vara inbillning) 2. jag har inga muskler! SÅÅÅ nu blir det träning mina vänner. träningsschemat ser ut så här:
tisdag: bodypump 55 min
ons: indoorwalking 45 min
tors: indoorwalking 45 min eller 30 min
fredag: pt-cirkel(?) med johanna som instruktör 55 min
lördag: viiiiiiiiiiiiiiiiiilaaaaaaaaaaaaaa
söndag: indoorwalking 30 min + kanske lite styrka.. om johanna tvingar mig.
.........................


och däremellan ska jag hinna tvätta, plugga, pussa på mathias, sova, äta och duscha. och diska. puuuh. tuff match.

kommer jag bli less på indoor innan veckan är över? ja det kommer jag nog. kommer jag svettas? ja det kommer jag garanterat. kommer jag känna mig supersnygg i mina träningskläder lagom till sommaren? jaaa om jag inte äter så mycket grädde. kommer jag ha en kondition som aldrig ha varit bättre? ja mest troligt (om jag forts så här alltså....)

ja, jag har inga nytagna bilder heller. mitt favoritobjekt att fota är ju hemma i övik och bilderna jag har får jag inte lägga upp :(:(:( ska ta kort på mig själv i en sportig pose iklädd mina träningskläder någon dag framöver också! vänta med spänning!

vilket träningsinlägg detta blev.. ojojoj. men jag tänkte så här: om jag skriver in mitt träningschema här så kan jag ju inte banga! jag återkommer och berättar hur det går för mig!


Kommentarer
A

Väntar med spänning!

2011-03-08 @ 18:57:11
mamma mor.

hoppa pussarna så går livspusslet ihop:)

2011-03-08 @ 22:29:54
Elina

haha, nejdu! det är det sista jag tänker skippa. då skiter jag hellre i att duscha och äta ;) vem behöver sånt liksom!

2011-03-09 @ 12:48:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0