påsk!

påsken tjuvstartade redan igår då jag överraskade mitt hjärta med tulpaner.

imorse damp detta ner i hallen hemma hos oss. tack mamma& pappa ♥
..godis kan man aldrig få för mycket av.

sen idag var jag lite lurig. påskharen kommer ju egentligen på lördag, det är jag fullt medveten om, men jag kunde inte vänta med att ge mathias överraskningen! jag gick in till robin där de satt och pluggade och sa till mathias "att det har varit någon i vårat rum".

han kom in i vårt rum där jag satt och då sa jag att denne någon hade varit borta vid tulpanerna (som stod i fönstret) och grejat. när han gick dit hittade han ett kuvert och en karta. kartan var över lägenheten och jag ritade ut ett kryss där överraskningen var. här kommer bilder på spektaklet: 

han blev glad! man är ju festlig! 

resten av helgen kommer handla om en sak:

nämligen detta! pluggeliplugg ♥

vi har dock påskpyntat lite här hemma, bara för trivselns skull:
det var allt för mig! glad påsk på er hörrni!



Kommentarer
Mamma mor

Glad påsk!

2011-04-21 @ 16:41:14
Josefine

Rayban solglasögon till salu. Svarta Wayfarer. HELT NYA med alla tags kvar. Nypris ca 1499:- jag säljer mina för 550 (frakt inkluderad i priset) FÖRST TILL KVARN... Kolla här: http://bloppisjosse.blogg.se/2011/april/saljes-svarta-rayban-wayfarer-rb2140.html

2011-04-21 @ 16:54:55
URL: http://bloppisjosse.blogg.se/
lovisa

oh så gott1

2011-04-21 @ 17:33:17
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0