mys-onsdag

hej! har börjat skriva på min hemtenta nu! . det bästa är att det känns som att det går ganska bra. tentan är svår som attsingen, och jag ska inte sikta på något högt betyg, men det går ändå bra! så det är det jag pysslat med idag.
annars då? nää inte mycket. första punkten i träningsschemat är avklarat! körde bodypump 55 min igår och det känns i kroppen. idag blir det indoorwalking i 45 min. pepp pepp.

sen är mathias hemma igen också. kul tycker jag. ska försöka övertala honom till att vi ska baka bröd ikv (när vi nu ska ha tid med det.. jag vet inte) ah, vet inte hur det kommer att gå men det är värt ett försök!

nu ska jag forts skrivandet av hemtenta. jag blir ju inte direkt klokare av att sitta vid bloggen. 
tjatja!



Kommentarer
farsan

de e bra att du både tränar fysiskt samtidigt som du håller koll på studierna. Jag tycker att du är duktig ! På tal om brödbakning så har jag bakat matbröd idag! Förra gången så misslyckades jag när jag använde torrjäst, Bröden jäste inte, utan det blev bara en degklunp i ugnen!....suck ! Men nu gick det bättre ! Jag gjorde din mammas filmjölksbröd. Ja ja ja dessa har du ätit hela din uppväxt, så du vet att dom är goda. Sköt om dig nu så ses vi snart !

P.s på måndag eller tisdag så kommer min nya gitarr ! yes yes yes !

2011-03-12 @ 19:24:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0