!!!

ARTISTER 2011

ROKY ERICKSON (US)

PETER DOHERTY (UK)

HÅKAN HELLSTRÖM

LYKKE LI

THE ARK – AVSKEDET

MARINA & THE DIAMONDS (UK)

TIMBUKTU & DAMN!

SÄKERT!

CIRKUS CIRKÖR & IRYAS PLAYGROUND: INSIDE


OUT, FESTIVAL EDITION


ORUP

THE SOUNDS

DANIEL ADAMS RAY

SLAGSMÅLSKLUBBEN

RAPHAEL SAADIQ (US)

VERONICA MAGGIO

DR MIDNIGHT AND THE MERCY CULT (NO)

LOOPTROOP ROCKERS

GHOST

THOSE DANCING DAYS

FREDDIE WADLING

ME & MY ARMY

NIKI & THE DOVE

ALEXIS WEAK

TOVE STYRKE

REBECCA & FIONA

FALLULAH (DK)

CARL NORÉN

GRAVEYARD

ADRIAN LUX

ARMAND MIRPOUR

KAJSA GRYTT

MATTIAS ALKBERG

CONNY NIMMERSJÖ

ULF STURESON

PASCAL

THE BELLS

NORD & SYD

MAGNUS EKELUND

PARK HOTELL

HOSPITALET

RAKETEN

PATRIK BACKLUND

ALBIN GROMER

BÄDDAT FÖR TRUBBEL

ICONA POP

CAOTICO

SYKET

AEON

AUTISTERNA

POPTERROR

ISMEN

hiiiiiiiiiiihiiiiiiiiiiiii detta är artisterna på  årets yran (de som är spikade hittills iallfall) det kanske blir yran till sommaren... hoooppas. det hade varit kuuul.
men nu har jag ju ett jooobb wiiihoooo det blir bra.
så här glad känner jag mig just nu:
lika glad som mina fulstrumpor.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0