!!!!

  • någon spikar här nedanför i skrivande stund. får man spika den här tiden?

  • det är även en hund någonstans här i huset.. den har varit här tidigare idag. eller imorse iallafall. den skällde högt. den hade en jävla bas, så det lät som en stor hund.

  • pissigt att modo måste kvala in till elitserien! bra jobbat grabbar!

  • nu tittar jag på mello. finns det något tråkigare än mello nu för tiden? jag tror fan inte det. så jävla stentrist. idag har jag varit nere på stan och kämpat mot blåsten (det var storm här idag)

  • nu ikväll så har jag ätit mongolisk grillbuffé med tre toppendamer!

  • nu ska jag ta mig en kopp te och vänta på att bli trött så jag kan gå och lägga mig :) det kanske är något bra på tv.. men jag tvivlar. det var allt från mig.

.........och nu gick sara varga vidare till finalen(!!!!!!!!!!!!!!!!!??????????????????) vad tänker sverige?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0