måndag!

HEJ!

jag höll mitt träningsschema. nästan. tränade inte på söndag pga av seghet efter lördagens bravader. på lördagen var jag, mathias och robin över på den främmande sidan av isen. frösön. spelade galenpanna och åt brända mandlar. sen traskade vi över isen till den bekanta sidan igen. gick in på någon pub och glodde på general knas och syster sol.. det var inte så underhållande. jag och mathias var definitivt fel målgrupp så vi drog efter ca 40 min. plockade upp en nattmacka efter vägen och la oss i soffan och pratade bort halva natten. bra kväll!

nu har jag och min bonussambo (robin) tagit tag i hemmet. vi har röjt med dammsugaren och skurborsten och fått bort lite smuts. så nu är läggan i skick för att välkomna carro på ett bra sätt (hon dyker upp här vid 9-10 ikv! trevligt med lite girrrlpower)

annars? skriver på hemtentan, surfar på internetvågen och lyssnar på musik.

Bruno Mars – Count On Me
"If you ever find yourself stuck in the middle of the sea
I'll sail the world to find you
If you ever find yourself lost in the dark and you can't see
I'll be the light to guide you

Find out what we're made of
What we are called to help our friends in need

You can count on me like one, two, three
I'll be there and I know when I need it
I can count on you like four, three, two
And you'll be there 'cause that's what friends
Are supposed to do"


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0