-

Det är sättet du rör mig och sättet du får det svåra att bli lätt
Det är sättet du sover och sättet som du vaknar och vänder dig nära

Det är sättet du fångar mitt dåliga humör och på nått sätt gör allt bra
Det är sättet du fumlar och sättet som du för din hand genom mitt hår

Det är så enkelt med dig, kom slår vi sönder alla klockor
Och låser, lägger oss nära lämnar alla problem utanför




just nu sitter här och diggar lasse lindh. ska alldeles strax börja med mitt projektarbete... ska bara vila lite först. jag vet inte varför, men just projektarbetet tar emot nåt så jävulskt. jag fattar ju knappt vad jag ska göra. och nu är det snart ingen tid kvar att göra det på.. orkar.. inte.

tänkte ta en sväng in på studera först, jag vill ju ansöka, idag. för jag tror att östersund kommer bli awezume trots allt. för flera år sen lovade jag mig själv att jag skulle flytta och se något nytt så fort jag fick chansen. jag bangade ju när jag skulle söka till gymnasiet, och valde en linje här istället, men nu måste jag ju ta och lyfta på ändan och pallra mig härifrån.

påsken har varit.. bra. eller.. okej. råkade ju dricka alldeles för mycket öl på långfredagen, vilket resulterade i många konstiga uttalanden och ett påskgult blåmärke på baksida lår. jag måste säga ursäkta till alla inblandade, och ja.. that's it. det kan ju vara kul att minnas om man hade roligt eller inte liksom. jag och sanna har ju ett löfte om att sluta dricka som småfjortisar, men det var ju faktiskt inte meningen. jag råkade bara glömma bort att jag inte hade varit ute på hundra år, och drack därför lika mycket som vanligt... he he.. det kan ju bara sluta i katastrof.

yeh, men nu ska jag förtränga det. efter den förjävliga bakfyllan på påskafton så har det varit kanoners, för jag har ju spenderat den med mitt hjärta. det är fint att du står ut med mig, tycker jag ♥



hahah nu sitter jag och skriver ett aslångt randominlägg om allt och ingenting för att slippa skriva pa't. jag suger.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0