den där nedrans studentmössan

nu sitter jag här igen...
....................................
.........................................

ska skriva lite på mitt projektarbete hade jag tänkt. jag kände inte peppen alldeles nyss, men sen tog jag på mig studentmössan, så då blev allt kalas!

problemet är bara att jag inte tänkte på att mössorna man fick testa var uttöjda, så jag tog den som hade "the perfect fit"... trodde jag.

men tjiii vad fel jag hade!!!!

den är för liten! så jag måste töja ut den!!!!! HA HA där fick jag liksom



huvudet blir trögt och ont som en gråsten när man har haft den på huvudet en sekund.

tack mamma för att du födde ut en unge som inte tänker överhuvudtaget. det har hjälpt mig mycket här i livet vill jag lova..... nu måste jag massera hjärnan, för sen blir det proooojektaarrrbeeete. awesome.

skulle hellre sysselsätta mig med att kramas och sånt, men nej sånt har jag ju inte tid med. jag får låta mössan krama hjärnan istället, det är ju typ samma sak. mysfaktor 10/10 toasts


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0