det spelar ingen roll...

.. att det ser ut såhär utanför mitt fönster;



..att jag har ett blå/gulmärke stort som en stor knytnäve på baksida lår;



..att jag går runt brutalt osminkad och inte har en aning om vad jag vill göra med mitt liv;





Jag går ändå runt och är sjukt harmonisk;


..tänk vad lite kärlek kan göra. jag kan inte ens komma ihåg sista gången jag var så här nöjd och harmonisk när det var sånt här skitväder ute. jag brukar alltid vara deppig då. sen borde jag känna mig stressad över framtiden, pa't, allt. men nej. jag tar det som det kommer. det här är en skön känsla, det var allt jag ville säga.



Kommentarer
cassandra

hej pinglan! jag diggar ditt blåmärke.

2010-04-05 @ 21:05:28
URL: http://myhurricane.blogg.se/
Natalie

Du var ju fin ändå, trots att du inte hade smink! Men aj vad blåmärket såg oskönt ut!



Svar: Oj, tack så mycket :) Vad härligt att höra! Ja visst är han mysig? Härligt att du har möjlighet att gå på en gratiskonsert :) Jag är lite sugen på att gå och se honom i Stockholm den 9 maj, men ska till Vänersborg kvällen innan på konsert så jag vet inte om jag hinner..

2010-04-05 @ 22:31:20
URL: http://freakindoktorer.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0