pa!!!!!

haha varför lider jag av ångest? det var längesen.

misstänker att det kan bero på mitt pa som ska vara inlämnat om en vecka. fan fan fan fan.
ångesten är liksom i bakhuvudet, jag tänker inte på det men det gnager i bakhuvudet,
fan vad jobbigt. Nu ska jag sitta och jobba en liten stund varje dag,
annars blir det så jävla olidligt på ons & tors.

usch.

(har skrivit lite idag iallafall)

(så det var ju bra)

(men nu vill jag dö)

(ska jag måsta sitta och jobba på mitt pa på en fredagskväll? uääk)

(sista sekunden äger inte alltid. man ska kanske inte skjuta upp allt till sista sekunden. det är ingen bra idé)

(aja, räknade, och jag har skrivit ca 5 sidor faktatext, sen är det ju metoden och det också)

(jag är ganska inte helt kört)

(har ändå ångest)

(jag skulle behöva en kram. men de kramvänligaste personerna jag känner befinner sig i dalarna/järved. oh fuck)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0