13/8

..det kan inte vara möjligt. jo det är det. jag jobbade sista dagen idag! wiiihooooo! så nu är jag klar där, iallafall för i år. nu har jag bara lönerna kvar. kuuurrkurrkurrr. beställde en ny telefon idag. min gamla började bli liite väl stenålders så.. japp. en samsung. vit och röd. minns inte vad den hette.

nu sitter jag här, och väntar på min blivande sambo....(?) skoja.. sambo.. serious shit. aja, sitter iallafall och väntar på mathias som tar alldeles för lång tid på sig att sörpla i sig en trerättersmiddag.

funderar på att sova lite.. men då förstör jag håret (det är fluffigt för en gångs skull).. sova eller inte sova, det är frågan.

ps. jag fick skattepengarna idag. finally! verkligen. men jag är glad.


Kommentarer
cassandra

hurraaaa för skattepengar! och grattis till avslutningen på sundhem. jag är snart där också...................

2010-08-13 @ 22:53:49
URL: http://myhurricane.blogg.se/
FRIDAAALICHOUSSS

hej. jag har en sambo som heter mattias. FYFAN VA SJUKTTTTTTTT

2010-08-14 @ 18:52:21
URL: http://fridaosv.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0