18/7

till alla som frågar: nej det är inte bra. det är väl klart som fan att det inte är bra.

tack mina närmaste, som vet och som stöttar. ni är värda mer än själva livet just nu. tack för att ni stöttar, lyssnar och inte dömmer.

och till dig.
jag saknar dig, jag älskar dig, jag vill ha dig här hos mig. jag känner mig inte sviken utav dig, men det gör ju inte att jag inte känner mig sårad av dina handlingar. laga dig själv nu. nu är det dig själv det handlar om. jag väntar på dig, jag kommer vänta så länge det behövs.

jag pausar härifrån ett tag nu.


"Och jag förstår de som sticker sig med nål i en nerpissad trappuppgång
Och jag vet hur det kan träffa som skott i hjärtat av en M16
Och jag förstår de som blir sjuka i huvet av alltihop

För jag är hellre blind, jag är hellre blind, jag är hellre blind
Än ser mitt liv utan dig"

Florence Valentin - Jag är hellre blind än ser mitt liv utan dig


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0