-

jag kommer komma in på utbildningen.. vill jag intala mig själv. men fan, man vet ju aldrig.

mathias kommer också in.. vill jag också intala mig själv

vi kommer att hitta en jättefin lägenhet... hoppas jag.

fan, jag skulle vilja att antagningarna blir klara så jag kan säga med säkerhet att jag kommer flytta. jag vill ju gå det där, jag vill ju se en ny stad.. oh fuck, det är typ 4 veckor kvar tills beskedet kommer.. åh. det är för länge kvar. det är det största orosmolnet just nu.

..vad ska jag göra om jag inte kommer in liksom? ingen aaaning'


note to self: om flytten blir av måste du investera i en äggskärare och en hårtork.




nu ska jag gå ner till mitt gamla dagis och hämta snorisarna. ska umgås med dem i eftermiddag ♥


Kommentarer
cassandra

sv: jaaapp fick pengarna för typ två veckor sedan. har inte du det? :o

2010-06-22 @ 20:07:13
URL: http://myhurricane.blogg.se/
FRIDA KANSKE

klart du kommer iiiiiin:) vart är det du ska gå? :O



JAAA DE KJÄNNS BRAAA HÅLLER PÅ O LETAR LÄGENHET NU. ps. jag kan verkligen inte köra bil. är sämst hahahaha., ps2. kom tiill stockhgolm vi borde bli bästisar

2010-07-09 @ 08:27:44
URL: http://fridaosv.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0