sammanfattning av turk

jag kom hem helskinnad från turkland, även denna gång. så försäkringskorten som mamma prackade på mig innan jag åkte behövdes inte. fan vad bra vi är. vi misslyckades dock med vårat mission - att knäppa kort med hakan*, så jag kan inte presentera honom för er.

annars.. ja det var bra. varmt, soligt, turki'igt. jobbiga turkar, äcklig mat, många öl, mycket chips.. precis som det ska vara.

nu har jag återhämtat mig från veckan i turk, inte det minsta sliten, utan snarare flagnig och festsugen. men på onsdag smäller det! då börjar 4 dagars fylla :)

och grattis till kysslinis. nu får du äntligen kalla dig vuxen och gå på systemet!


det var den lilla uppdateringen jag tänkte bjuda på för tillfället! 

*= kallas även stjärtis, eftersom han har en enorm stjärthaka. han var lika irriterande som sist. till exempel så började hela hotellvistelsen med att jag, sanna och anton flydde från hakan. vi sprang och kånkade på våra 14-20 kg's väskor uppför alla trappor till fjärde våningen för att slippa kontakten med honom i hissen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0