studenten

..hade kunnat haft bättre förutsättningar än vad den hade för mig, men de var bra ändå. jag drabbades av världens jävla förkylning efter att jag, mathias och lisa var på paradisbadet förra söndagen. men jag kämpade på. i onsdags var det 48-timmars på lex! det blev roligt mest bara för att alla var så sjukt taggade.

på torsdag pyntade vi flaket, som blev snyggast av alla flak i övik (iallafall enligt oss själva ;>)!


på fredag var det ju själva studenten. det var sjukt trevligt. först champangefrulle och kortknäppning, efter det var det aulan, trappen, gratulationer, flak, studentmottagning och fest, för de som pallade (inte jag). tack för alla gratulationer!

på lördag var det först hår/smink-fix hos min kusin, sen kortknäppning och sist men inte minst balen. mycket trevlig tillställning, må jag säga (låter som en tant)

såå, det var en kort sammafattning från min student. sho bree.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0