-

sen, sist men inte minst---------- så vill jag tacka-------------bam---bam---bam:
mina vänner.

BLEV ETT JÄVLA TACKTAL AV DET HELA.

men iallafall, jag vill tacka alla som har stått, och framförallt står, vid min sida. fan gubbar och gummor, ni är bäst i hela världen. ni som står ut, peppar, stöttar mig. och skrattar med mig. ska inte favorisera någon av er nu, för ni alla betyder mest i hela världen. ni är de finaste skatterna jag har och utan er hade jag varit jättetråkig!

sry att jag blivit en toffel
sry att jag inte alltid hör av mig
sry att jag inte följer med på era spårade partynätter lika ofta längre

men ni måste förstå att det inte är samma sak längre sen jag träffade mesen min. ska dock ut och spåra med er nån helg snart, och då ska det göras ordentligt!

sen ska det ju spåras ordentligt med klassen i turkiet i maj! ska inte vara nykter en sekund, för jag har fan en del att ta igen! och p&l, helvete tjejor och killar, det kommer bli ös. längtar redan.....

aaaja, det här inlägget blev inte lika djupt och kärleksfullt, men ni ska veta att.. ja.. ni betyder ♥


With friends like these well,
Who needs enemies?


love ya all


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0