-

..jag känner mig som ett elände. kände mig som ett elände redan igår, och känslan sitter kvar.

sen luktar det köttbullar här också, det gör ju inte saken bättre.

nu ska jag göra nåt. vet inte vad, men jag har ju en del att välja på:

  • börja på projektarbetet kanske??????
  • skriva loggbok....?????????
  • städa
  • göra ett svenskatal
  • skriva ett cv..........
  • fortsätta tycka synd om mig själv*
  • skippa allt och sova
  • försöka bli på bättre humör, orkar inte vara en bitterfitta
  • vattna blommorna
  • lyssna igenom fjortisclublistan.. igen*
  • ta en snus, trots att jag tänkte sluta*


    (* = något jag kommer sysselsätta mig med oavsett om jag vill eller inte.)

måste ta tag i det här nu. tjabba hejdå!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0