-

min syster lisa, 10 år är så söt. idag när jag frågade henne hur henne hur livet var så svarade hon "det är bra (tysttysttyst) men det sägs ju att om man har tur i spel så har man otur i kärlek".

jag, den förstående storasystern, tittar bekymrat på henne och frågar: "jaha lisa, vad är det med kärleken då?"

hon: "ja.. men jag blir aldrig kär på riktigt. jag blir bara lite småkär. "
aaaw

jag minns hur det var. jag hade det problemet till jag var 18,9 år gammal. nu har jag dock stupat som en fura för den knäppaste jävla personen som finns. helt awesome. jag vill inte byta ut honom mot någon, en enda sekund ♥

om du läser det här mathias, så vill jag bara tacka för alla stunder jag har med dig (låter förjävla gay). men jag har massa minnen sparade som jag brukar tänka på och skratta åt ibland. jag har blivit mycket lyckligare sen jag träffade dig (nåja, inte när du skickade duvet... smsen... där i början... men iallafall nu på senare tid).

tiden går så förjävla snabbt. jag försöker liksom stanna den, eller iallafall göra så den går lite långsammare, för jag vill alltid ha det som jag har det nu. jag vill inte bråka, inte leva på distans, ingenting. jag vill ha det precis så här. man vet aldrig vad som händer i framtiden - sant - men man kan påverka den, och jag hoppas av hela mitt hjärta att vi tar rätt beslut, även om det skulle vara att skiljas ifrån dig. för jag vill göra dig lycklig, och jag vill fortsätta bli lycklig av dig. men känner vi att vi inte orkar med flyttar och whatever, så hoppas jag att vi fixar det på ett bra sätt.

vi fixar allt gubben. vi har förbättrat och fixat så mycket, och jag lär mig nya saker varje dag jag spenderar med dig (både saker om mig själv och om dig) och vi är väldigt starka tillsammans ♥

tack till dig säro, för att du ger mig så mycket och låter mig ge tillbaka. jag längtar tills jag ska kicka ditt ass på att åka rutschbana på tid. du kan ju börja smeta in din kropp med vaselin redan idag, men jag kommer ändå gliiiiiida fööööörbiiii dig i banan. ha ha ha.

jag älskar dig, min skatt.
/din


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0