-

två veckor sen jag skrev här sist. puuuh, önskar att jag hade något att skylla på, men jag har inte gjort ett jota. eller jo.. var ju i fjälls.. men det var en helg... yes.

fan vad bra kittelfjäll är förresten! aweesome. det händer så mycket knäppt där... t.ex. så kom en spritt språngande man, ridandes på en häst? okej liksom. sen var det mycket öl, mat, afterski, riff raff ruff och dans.

det är bara 18 dagar och 20 minuter tills planet mot turkiet lyfter!!!! AAAAAH fan vad skönt. bara de inte börjar stänga fler flygplatser nu. kommer vi inte iväg så... vet jag inte vad jag gör. men klart vi kommer iväg :D

har massa skit kvar att göra i skolan innan jag far, svenskatal och grejer. men det tänkte jag inte ta tag i idag.......... jag är världens sämsta bloggare. shue 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0