heeey däääärrrr, som byz brukar säga

MAMMA, PAPPA, SLÄKT, VÄNNER, detta önskar jag mig i studentpresent:


unicef-armband "för varenda unge", http://www.unicef.se/butik


en sodastreamer, modell den till höger på bilden.



en fin dammsugare (den på bilden) så det blir roligare att städa.



"flytta hemifrån"-saker. OBS!!! ej flyttlådor!!! men praktiska grejer (kastruller eller andra praktiska grejer som jag inte har tänkt på att man behöver) eller fina saker som jag inte skulle unna mig sj. dvs typ fina fluffiga handdukar (ps. isfl svarta.. så dyngan inte syns), fina sängkläder eller en fin karaff från cervera.



och om fantasin ändå sviktar, trots mina värdefulla tips, så skit i blommorna och chokladen och köp istället:

 
.. på IKEA, åhléns eller indiska, så jag kan köpa fina "flytta hemifrån"-grejer på egen hand.

TACK PÅ FÖRHAND!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0