!

nej vet ni vad. nu går jag och lägger mig ett tag. jag är alldeles vimsig efter mitt rapportskrivande/föreläsningen idag. min hjärna går liksom på högvarv. ska inte sova hela kvällen.. men kanske en timme eller så. har skrivit typ 3 sidor av 7. skööönt. men nu är ideérna slut. ska nog ge mig på de engelska böckerna ikväll för att hitta inspirationen (haha vilket skämt, men jag ska det..)

blir ännu vimsigare när jag hör pojkarna sitta och prata om det latinska namnet för olika ben i kroppen. båtben, bröstben, kota.. åh vad skönt att det inte är jag som måste göra det.
vi tröståt/belönade oss med chokladpuddig nyss. 9 kr på ica. vilket klipp. 

anledningen till varför vi tröståt:
- mathias är sjuk - jävla bakterie
- bakterien i allmänhet - det kom inte från avloppsvatten. nähä. de vet helt enkelt inte vars det kommer ifrån =  vattenkokandet fortsätter.........
- någon hade hört på radion att vi kommer få koka vattnet i två månader... haha alltså skojar någon?
- flaskvattnet är slut, ÖVERALLT
- modo kommer förlora ikväll igen. de ligger sist i tabellen. hurra!


anledningen till varför vi belönade oss:
- vi pluggar
- vi har köpt plastglas, papptallrikar och plastbestick = mindre disk
aja, god kväll!


Kommentarer
emms

jodu, tänk för det har jag. jag nämnde aldrig att önskelistan fortfarande skulle stå på fyra grejer när man flyttade hemifrån, jag nämnde bara att den stod på fyra saker när man var i min ålder ;-) så jo, jag har någon talan i denna fråga.

och förresten så stod önskelistan när man var liten på 100 grejer, den kanske utökar sig till 1000 när man flyttar hemifrån, det kan jag inte säga någonting om ;-)

2010-12-02 @ 10:15:04
URL: http://eemmaedlund.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0