jävla studieplus, böcker, tvätt och helvete

HAH JÄVLA STUDIEPLUS MÅSTE SKÄMTA MED MIG. ORKA. kan inte läsa engelska b i övik FÖR ATT JAG INTE ÄR FOLKBOKFÖRD DÄR. skojar de?? så antingen måste jag kolla om det finns komvux här (vilket det antagligen gör.. nu när jag tänker efter) och läsa på distans!!! medans jag är hemma i övik!!! eller så måste jag hålla på att jävlas och folkbokföra mig i övik över sommaren = tuuuuusen papper. orkar. inte. med. papper.

FÖR DET ANDRA SÅ LÄSTE JAG UT GIDDENS IGÅR. idag insåg jag att jag måste läsa två eller hellst tre böcker denna vecka. skjut mig i huvudet bara. gör det. ska ha ett litteraturseminarim på en engelsk jävla bok om en vecka.. har kollat på framsidan.. och den ser svår ut. orkaaa. så nu läser jag en bok skriven av en herre som heter beck i efternamn. kruxet är att boken är från 86 = inte så aktuell = inte så intressant. ska sedan skriva en rapport på skiten också.

som att jag inte hade nog för mig, så har jag kommit fram till att jag kanske måste söka jobb på jullovet?????? VA?????? sommarjobb på jullovet???????? BLÄ. har inte nån tid. då är det frågan, ska jag ta sundhemsjobbet och bara skita i min dröm om att få pröva på nåt annat, eller ska jag ge mig ut i kalla jävla december och lämna in slokiga cv'n till trötta gubbar som är mitt uppe i julstressen???? HAHA ALLTSÅ LIVET SLUTA SKOJA MED MIG.

sist men inte minst: jag borde läsa hela dagen idag. MEN. har tvättid 4, efter tvättiden ska vi träna, och sen är ju måndag den bästa tvkvällen på hela veckan....

blä alltså. jag vill bara bränna upp alla mina sociologiböcker på bål och skita i dem. kan bränna alla pengar i hela samhället i samma brasa, för då kanske de inte är viktiga i samhället längre = jag behöver inte söka jobb. sen kan jag bränna alla folkbokföringsregister också = för då slipper jag jävlas med dem.

det blir bra. nu ska jag läsa i en timme till innan jag ska tvätta våra sängkläder. wish me luck och gör nåt roligt åt mig med, för jag kommer tamigfan inte ha roligt.

PS. det är två saker som är ljus i mörkret i min tillvaro just nu:
1. ska på harrypotter nån fredag framöver!!!!!!!!!!!!!! vet inte om det är den här fredagen eller nästa, men wiiho
2. jag  och maols firar 11 månader på tors = jag får en anledning till att slösa mina sista fjuttiga kronor på att äta på restaurang. WIIIHO!


Kommentarer
emma

fortsätt simma, fortsätt simma, fortsätt simma.. simma.. simma..

har glömt bort sannas tröja, sorry. går och lägger den i postlådan imorgon!

2010-11-15 @ 23:19:07
URL: http://eemmaedlund.blogg.se/
jim

Grattis på 11-månaders dagen!? Kan man säga så? !...I varje fall så tycker gubben i övik att du gör det bra. Kram

2010-11-18 @ 19:56:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0