livet just nu i punktform.

mitt liv just nu i punktform:

  • sitter och knåpar med blanketter och autogirogrejer.. och lägenhetsnummer.. fan. så här vuxen är jag faktiskt inte
  • Har precis börjat på en nu kurs (för tre dagar sen). Boken som alla tycker är jättetung tycker jag är ganska intressant. Professor i sociologi nästa?
  • Fick positiv feedback på min rapport som jag lämnade in förra torsdagen. han skrev bla att: "det verkar som att jag har förstått vad jag gör" och "mycket bra upplägg" ..tack för det!
  • Ska köpa gymkort idag och börja röra på lillfläsket
  • Ska försöka äta nyttigare.. slängde en halv pizza som jag hade sparat till ett annat tillfälle idag.. det känns faktiskt bra.
  • Hatar att jag har glömt mina träningsskor hemma.. kommer se ut som en nybörjare (som jag faktiskt är) idag på gymmet i mina tygskor.. men ja.. det blir nog bra.
  • Jag önskar att jag hade mer pengar att röra mig med.. tvavgifter.. mat.. hyra.. hemförsäkring. pengarna flyger iväg.
  • Snart fyller mitt hjärta år. Jag längtar tills jag får ge honom sin present.
  • Det snöar här i Östersund. Nu är det alldeles vitt på marken och flingorna faller fint. Som jag har längtat.
  • Igår färgade jag håret så nu är jag svart som natten igen. SKÖNT! peelade även kroppen och grejade.. Nu är jag mjuk och fin.
  • Måndagen efter att jag hade lämnat in mitt slutarbete på andra delmomentet så fick jag uppgiften till nästa slutarbete. 7 sidor.. dravel. Intressant!
  • Idag och imorgon är det invigning av RCR-center här i Östersund (typ ett risk- och kriscenter).. jag orkar inte gå dit. så var det med det. Kanske imorgon. Imorgon är en bättre dag.
  • Hade nyss ett givande samtal med min mor på telefon. Hon är så stark, klok och ja.. Jag beundrar henne.

Det var det. Nu ska jag läsa Giddens igen. Den är intressant.. men svår.. och tröttsam. Men det är smällar man får ta.



Kommentarer
mamma mor

Underbara fina du.Allt kommer att gå bra i ditt liv.

2010-11-11 @ 10:26:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0