mathias födelsedag

min fina fick sin palm, och sen levde han lyckligt och i harmoni timmarna efteråt.
det jag ville säga med detta är: mathias blev glad över födelsedagspresenten. kunde inte hålla mig, så efter tolv inatt så fick han kladdkaka med ljus och sin palm. palmen heter Solveig (pga att hon ser så vårdande ut när hon står där bredvid soffan) och jag känner på mig att hon kommer hålla honom sällskap/vaka över honom många nätter då han inte kan lägga sig i tid. den var tydligen "det som fattades i rummet".

men är min stjärna nöjd, så är jag nöjd (jag tycker såklart också att hon är världens finaste. men mathias har ett extra gott öga åt henne)

men vill ni veta vad det bästa av allt med hela palm-grejen är?
han hade INGEN ANING om att han skulle få den. det är så överraskningar ska vara!


hihihihi



Kommentarer
Lisa

Vad heter min blomma då? ;D

Kanske... mathilda? :D

2010-12-02 @ 15:31:51
URL: http://lisaedlundd.bloggplatsen.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0