nu är jag tillbaka

..efter sjukdom och bokmalande.

och jag mår prima bra! skolan känns tung, jag har inte börjat skriva på rapporten, pengarna är slut, julklappsinköpen börjar snart.. osv. jag är precis som en vanlig student alltså!

idag har jag varit på konferens. "folk och försvar". var på tre föreläsningar. två var dåliga, så dåliga att jag höll på att somna, men den sista var bra. den hade väl egentligen inte så mycket att göra med kriskommunikation men.. det var iallafall Vincent Dahlberg (radioprataren) som talade om vad han hade sett/upplevt i afrika, framför allt sudan, under tiden då han var där och jobbade som utrikeskorre för svensk radio....

förresten så har det tillkommit några grejer på min önskelista (vad girig jag är....) men whatever;
- boken "känslor gräver inga gravar" av Vincent Dahlberg.
- en pyamas! i bomull!! den ska vara långärmad, men det spelar ingen roll om det är shortsbyxor eller långbyxor till.
- ett par tofflor! det är så kallt på golvet här. våra element är ljumma när det är -10 ute (tack mostafa!)
- en myyyysig filt som jag kan kura ner mig i på kvällarna.


ja, that's it. nu ska jag börja med rapporten. wish me luck!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0