ÖNSKELISTA!!!!

eftersom jag redan köpt min första julklapp så tänkte jag att jag kunde skriva en önskelista till julafton. den är långt ifrån komplett men.. jag gör ett försök:

-ett par fina slalombrillor (MED MÖRKT GLAS)

-pengarrr så jag kan shooppaaa på mellandagsrean!

-en sodastreamer (nej jag har inte gett upp det än. jag vill ha en! så jag kan göra dricka av saft! vardagslyx)

-presentkort på adlibris...... värde typ en miljon så jag aldrig behöver lägga pengar på böcker igen.

-en halsduk, en sån där rund som sitter ihop + ett par mysiga vantar (obs! de måste matcha en röd jacka) (emma du kan ju köpa det åt mig :):):) )

-ett tangentbord som är platt och tyst (dvs så det inte lever om när man skriver. mathias håller på att bli tokig på mig)

-en fin bra skrivbordsstol (typ en sån som emma har)

-massage (fötter eller rygg eller båda)

-ett halsband (som jag kan ha på mig jämt. typ som det med tre stjärnor som jag fick i studentpresent.. som jag råkade pajja)

slut.
ps. smink och sånt är ju alltid uppskattat. typ fina mörkbruna ögonskuggor till exempel.....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0