österzZzund!!!!

nu har jag börjat med rapporten. och killarna pluggar inför sin tenta så ja. det är ganska seg stämning här på tullgatan 23. har precis köpt böcker för 1.600 kronor. svindlande summa.. men nu kommer jag bli klok. åt julskinka till lunch, har köpt emmas julklapp idag och.. ja. så är det. nu ska jag fortsätta knåpa med tabeller. ikväll kanske ska jag ska få se fiiilm... svensk film. bra film. och om jag är riktigt snäll kanske jag får lite massage i fejjan också (hehe.. mathias.. hehe... ta det som en hint).

carro var här i helgen. det var kul. nu ska jag sluta fördriva tid. vilket jävla konstigt inlägg det här blev.

så här känner jag mig nu:


hehe... hejdå



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0