wiiiho

jag och killarna har ätit så mycket godis nu i eftermiddag så vi inte orkar äta någon middag. haha. så vi skippar helt enkelt den idag. det är sånt här jag älskar med att flytta hemifrån. godis funkar väldigt bra som middag. att alla föräldrar inte bara kan förstå det? man blir faktiskt jättemätt av godis.

nu har jag skrivit maassa ord i rapporten. 2200 typ. jag har alltså redan mer ord än jag behöver. wiho. fick in massa smarta ord om validitet alldeles nyss också. SJUKT NÖJD. ska skriva om det lite och skicka in den imorgon. så övik, jag kommer hem imorgon!


Kommentarer
mamma mor

Det låter bra!:)Ring när du kommer till stan.

2010-11-03 @ 22:12:43
Lisa

Yeeeeeeeees :D:D

Det blir ASBRA ! =)

Nu kommer jag inte på nå mer att skriva så... hejdå :)<3

2010-11-04 @ 09:36:04
URL: http://lisaaeedlund.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0