-

igår lämnade jag in tentan. och när man har haft tenta så betyder det att man ska på tentafest på kvällen. det var påtryckning från alla håll och kanter, jag skulle banne mig ut. men neeej, det blev int nå. istället så umgicks jag med mathias, ben&jerry... hehe. vi tittade på transformers 2!!! den var cool. idag skulle vi städa. röja i lägenheten på riktigt. meen vi vaknade 12, sen råkade vi titta på the dark knight.. sen diskade mathias och jag plockade i lite grejer.. och sen blev det hockey. och nu har vi myskväll igen!!! vilken superhelg!!! (inte suparhelg som det brukar vara här i ösd ;>;>;>;>;>;;>;>) jävligt skönt.

och på onsdag bär det av till sandö med risk och kris!!! wiiiho! flickebarnet inom mig hoppar av glädje!!!! och till helgen kommer ulla, peter och pojkarna. tollarbebisarna. jag läääängtarrrrr.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0