håkan hellström.

jag såg en artikel ur nöjesguiden (nr 9, 2010) om håkan. som var så fin så fiin. han är så fin. jag tänkte att jag kunde dela med mig av den. bilder och delen ur artikeln är skärmdumpar ur artikeln, så det är inget jag har fotat och inget jag skrivit. tänkte bara att jag skulle förtydliga det. okej, here it goes:



håkan om att kärlek måste göra ont, det är så fint skrivet och så fint sagt så jag fick bara lov att ta med det:



..om inte detta gör er intresserade av att läsa resten så tycker jag faktiskt att ni ska skippa att läsa det. för då intresserar det er inte. men om ni vill läsa hela artikeln kan ni gå in här och bläddra till sidan 12.

håkan är så fin! eller jag kan väl egentligen inte uttala mig om det, men han verkar vara en fin människa, och det räcker för mig. 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0