östersund!

idag har jag fått en ny bekantskap. det är meningen att vi ska bli vänner men jag misstänker att så inte är fallet. den här bekantskapen är nämligen full av siffror och statistik, och alla som känner mig vet att jag och siffror, hittills, aldrig har gått hand i hand.

min nya bekantskap heter spss och ser ut ungefär såhär:

..inte så speciellt upphetsande.. ellerhur? aja, jag och detta kära spss ska jobba tillsammans i ca 2,5 vecka. i caaan't waaaiiiit.

idag hade jag föreläsning 08:15-10:00. sen skulle jag hem och PLUGGA, hade jag tänkt (eller alternativt powernap'a i typ 20 min). när jag kom hem låg mathias fortfarande kvar och sov.. så jag kröp ner bredvid honom. jag var inte speciellt trött, så jag ställde inget alarm för jag tänkte att jag ändå inte skulle kunna sova. TJI FICK JAG. jag somnade, sen sov vi till typ 1 :) där var halva dagen borta. nu håller jag på att städa upp lite här medans mathias diskar, och sen är planen att vi ska plöja böcker tills dess att hockeyn börjar. blir nog bra det här..

jag och min finaste mathias firade förresten 10 månader i måndags. vårat förhållande börjar bli gammalt alltså.. men jag trivs.

jag hittade förresten mathias modotröja på golvet idag. tänkte ha på mig den ikv när modo möter serieettan luleå (VAD JAG ÄR INSATT. omg).. mathias kom dock direkt med en varning. för om jag har på mig den - och de vinner - så kommer jag måsta ha på mig den varje gång de spelar. HAHA! men det kan det ju vara värt, han lös upp när han såg mig i modotröjan. han älskar tanken på att jag har blivit mer hockeyintresserad. vilken stjärna till pojk jag har hittat.

aja, åter till städningen!


Kommentarer
cassandra

10 månader, grattis! jag och pojk firar 6. dendu.

2010-10-21 @ 23:32:38
URL: http://myhurricane.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0