östersund!

hej!

idag har jag och grabbarna grus masat oss till willys för att storhandla. höger arm var så utdragen när jag kom hem att jag nu går och släpar den efter mig nu (ok.. inte riktigt. men ena påsen var tung!!!) ikväll ska vi se hockey och äta kött och potatisgratäng (extrapris på willys)!!!! wiiiho. sen ska vi ta ett glas vitt och hålla tummen för att modo har en chans i matchen mot hv71. (..haha "ett glas vitt". lol. vi ska det).

ska börja med rapporten imorgon också! den ska vara inlämnad den 7e november! men det blir nog intressant (när jag har lyckats avläsa resultaten i spss dvs....). frågorna jag ska besvara är: "hur stor risk tror du det är att du drabbas av hiv-smitta?" och "hur ofta har du oskyddat samlag?". tänkte knåpa ihop det till något smart. det blir nog bra.

har köpsug också... FAN. har hittat ett par fina skor på hm och två fina tröjor och ett halsband på gina...... blä. jag vill ha??? har jag pengar till det??? nej??? kan jag unna mig det ändå? kanske. jag vet inte

(skulle göra ett bildkollage här med kläderna jag vill ha, men orkar ej)

såå ja, det var allt från östersund!

nu ska jag.. dega. hehe. hejdå-



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0