shopping i östersund!

idag hade vi bara en halvtimmes lektion. grupphandledning. så 9.20 var jag klar med skolan för dagen. då gick jag hem och började lite smått med rapporten. efter ett tag blev det så tråkigt (eftersom jag var ensam hemma, pojkarna var i skolan) så då bestämde jag mig för att gå ner på stan och unna mig de där två tröjorna på gina tricot. gick dit.. testade dem.. och insåg att jag såg ut som en kub i dem. så det blev inget av det. träffade johanna och amanda på stan som jag gick runt med ett tag innan jag beslutade mig för att gå in på monki och söka något plagg som skulle göra mig lycklig.

kruxet med monki är att de har så MYCKET fina kläder där. helt galet. gick runt och virrade och hittade bara mer och mer som jag ville ha. tillslut insåg jag att jag kunde köpa typ 1 sak av de 100 grejerna jag hittade, så då blev jag lite nedstämd och gick ut därifrån. skulle hem men bestämde mig för att gå på cubus innan jag gick hem. och där var det bra erbjudanden!!!! fan vad glad jag blev. hittade två par jeans (jag som aldrig ens brukar köpa det), en kofta och en t-shirt för strax över 500-lappen! åh! men nu är det köpstopp. skulle behöva en halsduk och ett par vantar, men thats it.

det är förresten sjukt tur att jag har mathias. när jag är ledsen gör han mig glad och när jag vill ge upp så får han mig att fortsätta osvosv. du är bäst i hela världen! jag förstår inte varför man ska flytta hemifrån för att "lära sig vara ensam"? fan vad tråkigt det måste vara. eller det kanske bara är jag som faktiskt trivs med att ha folk såhär nära hela tiden. så jag klagar inte. det var jävligt tur att mathias bestämde sig för att flytta med!


Kommentarer
cassandra

åhhh shopping. jag unnade mig ett par ASFINA jeans från gina. men det var fanimej it. blir inge mer på en hel månad nu. och synd att nästa månad inte ens har börjat liksom.

2010-10-27 @ 18:26:02
URL: http://myhurricane.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0