tvål!

jag skulle smygprova mathias nya tvål som han fick av sin kära mor när hon var här på besök. tvålen skulle tydligen vara fantastisk och skonsam mot torr hud. aha tänkte jag. att den såg äcklig ut gjorde bara saken bättre. när t.ex tvålar brukar se äckliga ut/ha äcklig färg så brukar de ju vara mirakeltvålar (se bara på galltvålen.. bläää)

aja, jag tvättar mig så fint med den, sen börjar det svida i hela ögonen. fan vad ont det gjorde. ååh skittvål. så nu svider mina ögon och hela mitt ansikte luktar häst. jag skojar inte, tvålen luktade verkligen häst. så.. nu blev det ju inte någon hemlighet att jag lånade tvålen. hästlukten går fan inte att missa!

aja, jag ville bara dela med mig av min fina upptäckt. nu ska jag sova. hoppas att ni alla har det bra!

ps. jag tycker att ni är lite lama i kommentarsfältet. kom igen! ds.


Kommentarer
jim

Ja du har ju en lång erfarenhet av att pröva morsans saker här hemma, din mamma verkar vara likadan i det hänseendet.Det ligger väl i generna;) Men du får räkna med bakslag någon gång emellanåt. Men bara så att du vet så vill jag inte ha en dotter som kommer hem och luktar häst! Prata med Ulla och fråga vad det är för skit som inte går att låna?!

2010-10-13 @ 09:00:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0