emma edlund!!!!

..lyssna på den här och dröm dig tillbaka till alla fina stunder som vi har haft tillsammans.


hehe........

nu går jag och lägger mig. robin och mathias spelar bara tekken hela tiden.. skittråkiga är de. men mathias lagade jättegod mat idag.
köttfärssås.. så han ligger på plussidan. fast jag tittade på hockey, och var road av det (kanske för att jag hade chipsen vid mitt sida, men spillerill).
ok mathias, vi är kvitt. plus minus noll.

ps. om du masserar mina axlar så ligger du på plus igen. du har tio sekunder på dig....
NEDRÄKNINGEN BÖRJAR NUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
10.....9........8...........................7.............................6.........................................5......................................................



Kommentarer
emms

haha va söt du är systeryster!

jag förstår att du saknar mig,jag saknar dig med.



...........för jag vill ha hemmakvällgodis men det är bara du som vill skjutsa mig

heheheheheh

2010-09-22 @ 20:13:15
URL: http://eemmaedlund.blogg.se/
jim

Jaha ! Nu spelas både Markoolio och djungelboken,aristocats,pocahontas, samt alla andra klassiker som ekat i huset ett antal år. Det känns att andan finns kvar. Ha en trevlig vecka min dotter, och fortsätt att ha barnasinnet kvar;)))

2010-09-23 @ 09:15:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0