östersund!

jag åt precis ägg och falukorv till middag. inget mer än det. inte ens en spännande kombination. jag stekte ägg, jag stekte korv, sen åt jag helt enkelt. det är så tråkigt att äta ensam. men äta bör man. nu funderar jag dock på att gå ner på konsum och köpa chips och tröstäta. jag borde få tröstäta. jag har tre anledningar till det:

1. mathias och robin är ute och campar = jag kommer inte ha NÅGON att umgås med ikväll.. INGEN.
2. och om jag hade haft någon att umgås med så hade jag ändå inte kunnat gjort det, för jag ska läsa en jävla massa ur en ointressant sociologibok.
3. ..och jag har inte gjort något annat än att läsa sociologi idag. ingenting.

det blir nog chips alltså. eller en morot (om jag inte skulle orka gå ner till konsum som ligger typ 200 m härifrån) ööh


men det känns skitbra med skolan och klassen och allt sånt. måste poängtera det, kände jag. jag har ju bara skrivit massa negativa grejer. idag åt jag potatisgratäng. fyfan vad gott det var. mm. det är annat än pojkarnas ihopkok till maträtter. vad sägs t.ex om: kebabkött, makaroner och gräddsås.....? hahahah. ja. vad säger man. men de är ju söta iallafall.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0