östersund!

nu har jag genomlidit ett seminarium. okej, nu ska jag inte vara bitter igen. det är faktiskt väldigt intressant med sociologi. klurigt som djävulen är det också, men intressant. ikväll står det mellan att titta på modos första match i elitserien eller att fara på sopptorsdagen. jag tror faktiskt att det lutar åt det sistnämnda. nu är jag ledig fram till måndag. så jävla skönt. igår tog jag tag i projektet "uppröjning i lägenheten". fan vad fint det är här nu. måste passa på att ta kort medans det inte finns ett dammkorn här. ska försöka få upp bilderna på bloggen.

nu sitter jag mest och fördriver tid. håller tummarna stenhårt för min kära mor, hoppas att det går bra för dig :)

ja, thats it. det händer inte så mycket här, egentligen, men det är verkligen trivsamt här.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0