östersund!

jag sitter i lägenheten helt ensam. det känns sådär. jag är ju van att bo i hus, jag gillar inte riktigt känslan av att okända människor bökar och flyttar grejer så det hörs genom väggarna, och framför allt taket. jag gillar inte när mathias och hans typ 500 klasskompisar på idrottsvetenskapsprogrammet är här utanför, dansar på led och vrålar ut deras programramsa. sen har vi kläder upphängda runt om i hela rummet för torkskåpet ville inte sammarbeta med oss och torka våra kläder idag.. så nu hänger de över dörrar, stolar.. ja överallt. mina klasskompisar är på krogen men här sitter och och rullar tårna och väntar på att få gå och lägga mig x) det är min favoritstund på dagen.

men annars är det jättefint här. jättefint campus, bra klasskamrater (vissa iallafall), fin lägenhet MED SUPERBRA LÄGE och sånt, japp. det är väl sånt man uppskattar när man börjar bli till åren.

jag tänke inte uppdatera något mer här nu. jag tänker vandra runt i min tomma lägenhet ett tag till och efter det ska jag sova. det blev inte festligare än så denna lördagskväll.

sköt om er! jag saknar många av er där hemma. puss!





Kommentarer
Evelina

Hej :) tänkte bara säga att jag var i östersund förra helgen och de var en mysig stad du har valt att bo i :)



// Ewe :)

2010-09-05 @ 04:46:12
elina

jaså? vad gjorde du här då? och jo, det är jättemysigt här <:

2010-09-05 @ 14:33:01
URL: http://elinaannatherese.blogg.se/
jim

Det var ju ingen vidare lördag:( Jag förstår att det kan kännas lite kymigt i början, men du ska nog se att du kommer in i det till slut. Jaktstigen 18 står kvar här, så du vet att du har fler än ett hem. kramar från din familj. puss o kram från farsan.

2010-09-06 @ 08:40:00
lukes

God morgon! Allt bra? :)

2010-09-06 @ 09:17:07
URL: http://modegrabben.blogg.se/
cassandra

hey bruden! du har i alla fall en pojkvän att pussa på om dagarna. hah, men studentlivet är sjukt spännande, aiit? i alla fall i lund. här är det vilt. men i like it!

2010-09-06 @ 20:06:18
URL: http://myhurricane.blogg.se/
emms

jag saknar dig ocskå (förstod liksom att dessa 'många' du saknar - är jag... såklart???????)

puss från din bästa syster

2010-09-07 @ 22:59:13
Evelina

Jag hade en innebandy cup där :P

2010-09-08 @ 16:16:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0