!!!!!!!!TENTA!!!!!!!!!

jag har hunnit mycket idag. jag klev upp 5 i 8 och kokade mig en kopp thé som jag sedan avnjöt (jag låter så harmonisk). jag ska erkänna att jag hellre ville sova, men njeee, har ju en HEMTENTA att ta tag i! halleluja.
idag har jag hunnit:
-kliva upp
-kokat thé
-kollat på hemtentan
-fått ångest
-inte fattat någonting
-läst lite underbar ritzer
-kliat mig i huvudet x1000
-valt mellan att skriva om bärplockare eller magkänsla
-freestylat lite i texten
-kollat på när robin spelar tekken 6
-varit på hemköp och köpt go'frukost + godis till mig sj
-kramat på mathias
-ätit go'macka
-ätit godis
-dampat över att webCT inte funkar

JÄÄÄVLAAAA DYYYYNGAAA DET FUUUNKAR EEEEJJJJ. nu ska jag försöka fördjupa mig i marx teorier och bärplockarnas öde.... öhhh. ska äta lite godis först.

peace


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0