en nytagen bild + fyra bilder som gör mig glad

måste ta två dagar på en dag idag, eftersom jag av någon anledning glömde att göra detta igår. men ingen fara, ni behöver inte gråta.

en nytagen bild:
den här bilden är inte så himla intressant. ni ser mina bastanta käkben, ellerhur? titta på dem, och njut. det här var den nyaste bilden jag hittade - från kittelfjällhelgen. så det var dvs ungefär från en månad sen och jag har snott den från jenny carlboms facebook. men nöden har ingen lag. nu släpper jag den här otroligt tråkiga kategorin.
fyra bilder som gör mig glad:

hahahah den här bilden hade en given plats på denna lista, älskar den!
från studenten.. om ni inte ser så är det jag som hänger utanför vårat flak. älskar den här bilden.
haha <3
.................haha.


Kommentarer
lina

alltså... haha! älskar mig själv.. <3

2011-02-02 @ 13:08:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0