en vanlig dag

okej jag har lagt ner listan nu. det var helt enkelt inte kul längre. tio sanningar om mig själv.. jag kom bara på tråkiga, så jag lät bli.

mathias pluggar som en idiot nu. han verkar ha sjukt mycket att göra. han åker vid typ 8-9 på morgonen, kommer hem och kastar i sig lunch vid 12 och sen försvinner han, för att komma hem vid 5 igen, äta middag - och fortsätta plugga.

så idag när han kom hem tänkte jag vara en söt flickvän. han låg i soffan och var precis påväg och somna, och då kröp jag upp bakom och kramade om honom. så länge är historien fin. han somnade, jag somnade..

och sen vaknade jag plötsligt av att det kliade så förbannat i näsan. nysningen gick inte att avvärja. jag nös direkt på honom och väckte stackaren. det kan inte vara så kul att vakna av en nysning. det är ju ett värre ljud än en väckarklocka.

men nu är både han och jag vakna iallafall - och han har övergått till pluggandet igen.

inte sån intressant historia kanske. men ni ska veta vad det kliade! det kändes som att jag hade en myrfarm i näsan som liksom gick på samma ställe hela tiden.

aja, nu ska jag läsa om barnmisshandel! tjo!


Kommentarer
farsan

Jag kan glädja dig med att det inte är så mycket action här hemma heller. Det var så kallt ute att man nästan kan tro att jag dresserat våra hundar att göra sina behov på tid! Var ute en sväng på affären nu, tittade på termometern: -29,5 !!! Det här e faan inge kul längre! Tror tusan att björnarna blir sur om man väcker dom för tidigt! Funderar snart på att göra samma sak HEEEEEEEJ !

2011-02-14 @ 19:14:01


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0