fototajm!

jag fick ju en kamera i födelsedagspresent! så här kommer lite bilder!
igår var vi och handlade:
vi åt korv först, för att ladda batterierna. just efter detta blev det även ett kundvagnskrig. någon hade tagit våran vagn(!!!) som innehåll mina och robins vantar. så det blev kundvagnsspaning och sen när vi hade lokaliserat vagnen så gick modige robin fram och tog tillbaka våra vantar!

så här ser det ut när vi handlar.

så här mycket släpade vi med oss hem! eldorado ♥


imorse var jag på katthemmet. här kommer lite bilder därifrån:
..visst är det helt otroligt att ingen vill ha de här kissarna?


Kommentarer
Lisa !!

men gud vilka söta! när jag hälsar på dig måste jag hälsa på dom med, eller det kanske skulle vara bäst att inte göra det jag skulle hoppa omkring som en tok för att dom är så söta. skulle skrämma ihjäl dom stackarna!

2011-03-02 @ 19:41:42
Anonym

men gud vilka söta! när jag hälsar på dig måste jag hälsa på dom med, eller det kanske skulle vara bäst att inte göra det jag skulle hoppa omkring som en tok för att dom är så söta. skulle skrämma ihjäl dom stackarna!

2011-03-02 @ 19:43:39
Elina

haha nej jag tror att de skulle tycka om dig jättemycket! du ska få följa med någon gång :) de flesta där (utom de som är skygga) gillar när de kommer folk och leker och gosar med dem. de har ju inte så många som gör det :)

2011-03-09 @ 12:50:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0