Två utlandsbilder

vad roligt med den här listan! nu får ni ju se massa bilder och grejer. det här var en bra idé. näst på tur är "två utlandsbilder". ni har ju redan sett massa från turkiet, så jag tänkte göra en liten blandning från kreta och turkiet idag.

jag önskar att jag hade haft en scanner så jag kunde scanna in massa bilder från min första turkietresa (som var när jag gick i 7an.. vet inte hur gammal jag var då. men typ pyttis), men det har jag inte. så istället blir det en liten mix från resorna som jag faktiskt har bilder från.

min underbara syster i kreta.. vet inte när detta var, men hon var ju ganska ung här så.. det var nog några år sedan.
(om ni inte ser så är det emma och lisa som leker i poolen) (hahaha höll på att skriva polen. fan jag är nog trött) också från kreta!
från turkiet, när jag var där för andra gången med min bff sanna i september 2009. kan sammanfatta den resan med några ord: bad, fest, fest, dans, strandfest, the doors, roliga människor.
tredje gången i turkiet, maj 2010 med klassen. sammanfattar den resan med orden: fest, kallt vatten (som ni kan se på bilden. haaaha), bad, sol, shopping, äcklig mat, dans!

SÅÅÅÅ THERE YOU GO!

imorgon blir det "En person som betyder mycket för mig"! snajs.

nu ska jag duscha.. tror jag. sen ska jag krypa ner i soffan och vänta på mathias hade jag tänkt. han festar, men jag svek festandet för twilightmara med johanna. värt! nu har jag sett både 1an, 2an och 3an. väntar ivrigt på 4an. jag säger bara en sak: team jacob!
godnatt på er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0