20110126

såg precis mammas "duktiga du" när jag pratade om boxningen... hehe.. vill nästan inte skriva det här nu. MEN! jag gör det ändå.

funderade nyss på vad jag skulle äta. havregrynsgröt kändes inte så lockande.. så funderade ett tag på om jag skulle gå ner och köpa såna där färdiga pannkakor som man värmer... HAHA. men sen kom jag på den supersmarta idéen. jag hatar ju att laga mat åt mig själv, och jag hatar att äta själv. så jag hörde efter med lina (som blev gräsänkling idag) om vi inte skulle äta tillsammans.

men! sen kom jag på att jag ändå inte orkade göra mat.. så.. vi ska gå på sibylla.... HAHA. men slipper ändå vara själv. nu har jag en anledning till att hoppa ur mjukisbyxorna, så så får det bli!

efter det kanske vi ska titta på en film eller något.. har inte frågat henne men jag antar att det blir något sådant! kul :D och imorgon kommer ju lillthias hem igen. då ska jag vårda honom. eller snarare hans lever. den lär ju vara helt paj. men hur vårdar man en lever...? hm, får googla på det.

(och nej.. jag säger det här med sorg i hjärtat. men jag ska inte boxas idag.. det var nog inte min grej. för jag, johanna och lage fick veta att vi skulle måsta stå och träna grundposition i typ.. en månad..? öh. jag vill ju hoppa hopprep och slåss och sånt, som rambo gör!)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0