hår!

....motivationen till att plugga är noll. zero. null. jag sitter här ett tag till tror jag... (kommer hata mig själv om jag kuggar.. men.. orkar man inte så gör man inte) marabou piggar inte ens upp. inte kaffe heller.
jag sitter mest och googlar på fyrkantiga ansiktsformer och vilka frisyrer man kan ha om man ser ut som svampbob i ansiktet. de säger: "du kan ha aaaaaaaaaaalla frisyyyyrer" och "det är sååååå fiiint med markerade kindben" och "framhääääv deeem" jo tjena. det skulle aldrig hända.
anledningen till att jag sitter och nojar är följande: rev lös en stor hårtuss igårkväll. riktigt stor var den. hade en knut i håret som hade samma kvalité som svinto. inte kul. mathias blev chockad när han såg tussen. den var verkligen stor. 

SÅ! jag ska klippa mig idag. och jag är SÅ JÄVLA TRÖTT på det här häxboet som jag har i huvet. så jag ska klippa av skiten. men jag är jätterädd för att jag ska ha samma ansiktsform som en kvadrat när jag tittar mig i spegeln sen. i för sig så växer mitt hår fortare än ogräs. men ändå. inte så kul ha samma form på ansiktet som svampbob. så därför googlar jag. där hade ni redogörelsen på det.
sen ska jag färga håret. HIHI det känns så kuuul. och sen ska jag kanskekanske köpa en sån där liten våffeltång.. som julklapp till mig själv i efterskott. typ. men jag kan nog inte använda en sån.. så jag vet inte.
SKITSAMMA. håret ska bli kort (inte pojkfrisyr, inte lotta-på-bråkmakargatan-frisyr.. men kort) ska fråga frisören om råd.
annars då? inget. sitter och diggar fest-musik och taggar för.. ingenting. eller håkan kanske. 12 februari. det ska ju börjas i tid!
nej men åter till hårproblemet - nu ska jag fortsätta googla.
jag hittade föressten mig själv på google.


Kommentarer
emmaaa

det blev jättemörkt.. och ja, jag fick tag i löshår.

jag visade en bild på lauren conrad, i the hills. typ ljusbrun färg. och jag var noga med att säga - inget rött, inget gult, inget orange.



jag blev mörkrödbrun, jihoooooo.

2011-01-11 @ 00:03:04
URL: http://eemmaedlund.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0