hej igen

tänkte bara meddela några saker. jag gör det i en punktlista, för att jag gillar punktlistor så himla mycket!
  • jag har lite träningsvärk i bålen.... säger man "bålen"? aja, magen iallafall.
  • jag tog mig precis en klunk kranvatten. från skolan. där är det tydligen ok att dricka kranvatten. det var gott.
  • jag fyndade på stan för några dagar sen. en kofta, en kappa, en skinnjacka och två väskor för 440 kr! fyyyynd eller vad? jag var nöjd sen.
  • jag ska snart traska iväg och hämta ett paaakeeet. spännande.
  • jag har pluggat inför vår examination sen 10 till nu... wow. jag är verkligen en pluggbrud (ps. har inte läst en enda rad ur någon av psykologiböckerna)
  • jag är uttråkad....
  • ..och det enda jag egentligen gör är att vänta på att mathias ska ringa. saknar mathias......... jag är så ensam..................... buuuu-hu.... okej det är inte så farligt. egentligen
  • ..det blir nog havregrynsgröt till middag. bra mat, jo man tackar.


Kommentarer
casssssi

heja heja plugg! hur gick tentan förresten? :)

2011-01-25 @ 19:38:07
URL: http://myhurricane.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0