hej och hå!

....här sitter jag. killarna har dragit på pubkväll. kan jag följa? nej? jag har ju en tenta på fredag!!! så bittert. så nu sitter jag här. ensam. med rihanna. och snusen. och sociologiböckerna (okej, inte nu men. ni fattar)


och svar till emma: NEJ jag kan inte ta några bilder - för jag har ingen kamera! så det så! så det blir inga bilder på min nya frilla. men så här ser det ut, ungefär:

minus brillorna. ni förstår väl att mitt hår går typ till det röda sträcket? bra. ok.


hade velat haft en bild på mathias idag dock. han är så snygg i sin nya skjorta.... man smälter ju totalt bara av att titta på pojkspolingen.


aja, skitsamma. jag försöker förresten skapa lite festlig stämning här.
lyssnar på David Guetta – Who's That Chick ? (Feat. Rihanna) och dansar sittandes på stolen. så jävla bra.
"My heart is a dancer beating like a disco drum
Oh oh uh oh"

öööös! jag vill bara dansa med mina korta små stolpben när jag hör den. det här är 4e gången jag lyssnar på den. i rad nu. haha.


...tror att jag ska sno en öl av mathias... en öl = ingen öl alls. typ. så det borde ju vara okej. bara för att festa till den här onsdagen.


PS. MAMMA OCH PAPPA, tangentbordet funderar svinbra. det ser lite pro ut att ha ett tangentbord utan sladd. man tackar!

PS2. en annan partylåt: Pitbull featuring T-Pain – Hey Baby (Drop It To The Floor)
PS3. en till: Petter – Baksmälla

jag måste nog ut och dansa snarast möjligt! jag kan ju låtsas att jag ser det som träning: som tjuvstart på mitt gymmande, som börjar på måndag. i can't waait. längtar faktiskt.


Kommentarer
casssssi

åh tenta. jag har på lördag, visst är livet lite mer värdelöst med tentaplugg? aaaaah. FAST JAG SER FRAM EMOT ATT SE DITT HÅR BRUDN! :D

2011-01-12 @ 22:06:32
URL: http://myhurricane.blogg.se/
A

Skaffa kamera och lägg ut mer bilder!

2011-01-13 @ 08:33:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0