hörrenini!

det är inte alls kul att vara ensam. trots att jag inte ens har hunnit vara ensam mer än 20 minuter. men imorgon är jag ensam. ensam ensam ensam. då blir det stekta ägg, nudlar och varma mackor på menyn. 

nej nu ska jag inte vara sån! mathias och robin åkte iväg till vemdalen och imorgon drar caroline härifrån också. trååkiiiggt. men mer tid för plugg. ELLERHUR? bra va. jag och lina har suttit och analyserat "ps. i love you" såhär på kvällskvisten. jättebra uppgift om ni frågar mig! få se en bra film som uppgift. grreat.

förresten.. mathias.. eller vem som nu kan offra sig att åka med mig till umeå på umeåopen. det är jättebra artister. kolla bara på det här:
..jag vill se alla. fast helst annika norlin. fast egentligen alla. + bob hund. som också spelar där. men.. det fick inte plats på bilden.. och de är kanske inte så bra. men ÄNDÅ. ååhå jag vill! (födelsedagstips till mig. HINT)

näääe, nu ska jag sluta med att sitta här. ska sova istället. har ju föreläsning om 12 timmar.
en liten fundering bara: östersund ska ju vara ett kallhål.. så varför är det plusgrader och slask i januari? :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0