lista

har tydligen skrivit 91 inlägg här nu.. sjukt.. jag gör ingenting. sitter vid facebook, ska snart läsa lite. eller jo jag tvättar också.. fast det gör ju tvättmaskinen åt mig. skitsamma!

det jag egentligen tänkte säga var, att jag ska börja svara på en sån här listgrej!!! kul va? har ju ingenting att skriva om då min dag består av: vakna-frukost-skola/slöa-läsa-äta-kramas-tv-läsa-sova. typ! MEN EN LISTA SOM SAGT!

såhär ser den ut:
  • Presentation av mig själv
  • En nytagen bild
  • Fyra bilder som gör mig glad
  • Min favorit plats
  • Två utlandsbilder
  • En person som betyder mycket för mig
  • Fem webbsidor som jag är inne ofta på
  • Tio sanningar om mig
  • Någon jag saknar
  • Två saker jag längtar efter
  • Fem bilder från ett minne 2010
  • Två saker jag inte skulle klara mig utan
  • En bild som är från när jag var liten
  • Tio saker jag gillar att göra
  • Min favoritlåt
  • Vad jag vill bli när jag blir stor
  • Mina syskon
  • En sak jag önskar jag fick uppleva igen
  • En bild jag har tagit som betyder någonting
  • En bild som är över ett år gammal
  • En bild som är tagen i staden jag bor i/En bild som inte är tagen i staden jag bor i
  • En film jag kan se hur många gånger som helst utan att tröttna
  • Tre saker som finns i mitt rum
  • En sång som får mig att må bra
  • Två saker som händer mig ofta
  • Någonting jag vill göra just i denna sekund
  • Tre saker jag ska göra innan detta år är slut
  • Någon/några som betyder mycket för mig


Kommentarer
mamma mor.

Åh,,äntligen ska jag få lära känna min tös.;)

2011-01-31 @ 23:32:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0